کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه برتر خرمشهر
کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه برتر خرمشهر

زنگ کتاب و کتاب‌خوانی در مدارس مینوشهر نواخته شد


آئین زنگ کتاب و کتاب‌خوانی هم‌زمان با بیست و چهارمین دوره هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار به‌صورت نمادین در مدرسه بنت‌الهدی صدر مینوشهر و با حضور جمعی از مسئولان مینوشهری نواخته شد. ...

 

زنگ کتاب و کتابخوانی مینوشهر

به گزارش پایگاه خبری خرمشهر ما، آئین زنگ کتاب و کتاب‌خوانی هم‌زمان با بیست و چهارمین دوره هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار به‌صورت نمادین در مدرسه بنت‌الهدی صدر مینوشهر و با حضور جمعی از مسئولان مینوشهری نواخته شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد عادل پور در این آئین با اشاره به جایگاه ارزشمند کتاب و کتاب‌خوانی کتاب منشأ دانایی و آگاهی دانست و افزود: یکی از بدترین خسارت‌ها را برای دانش آموزان تنبلی در خواندن کتاب است مسئولان باید با تدوین برنامه‌های متنوع و کتاب محور کتاب‌خوانی را در میان دانش آموزان تقویت کنند.

زنگ کتاب و کتابخوانی مینوشهر

امام‌جمعه مینوشهر عنوان کرد: آموزش‌وپرورش، کتابخانه‌های عمومی و شهرداری باید با هم‌افزایی زمینه معرفی کتاب و انس با کتاب‌خوانی در جامعه را فراهم کنند.

محمدی پارسا نیز در این آئین با تقدیر از توجه و تلاش مسئولان مینوشهری، انس با کتاب را بهترین ثمره دوران نوجوانی و جوانی خواند و گفت: از دانش آموزان می‌خواهیم در دوران دانش‌آموزی که دوره نوجوانی و جوانی است با کتاب مأنوس باشند تا توشه‌ای از دانایی و آگاهی را برای آینده خود در برگیرند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر استفاده کتاب‌های رمان کوچک را برای آغاز مطالعه به دانش آموزان توصیه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد