کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه برتر خرمشهر
کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه برتر خرمشهر

برگزاری مسابقه مکتوب یاد حماسه و ایثار در کتابخانه های عمومی خرمشهر



به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر همزمان با بزرگداشت   سی و چهارمین سالگرد حماسه دفاع مقدس و در راستای پاسداشت و حفظ ارزشهای هشت سال دفاع و ایثار ماندگار و با هدف ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی بیشتر احاد جامعه بویژه نوجوان و جوان با زیباترین آثار تالیف شده در موضوع دفاع مقدس اقدام به برگزاری مسابقه مکتوب در موضوع کتابشناسی دفاع مقدس و با عنوان یاد حماسه و ایثار نموده است .در ادامه این گزارش آمده است سوالات آزمون این مسابقه با هدف معرفی و شناساندن نویسندگان هشت سال دفاع مقدس و عناوین کتب تالیف شده آنها  به مردم همچنین ایجاد انگیزه بیشتر بمنظور رجوع به کتابخانه های عمومی و مطالعه این کتب تاریخی سرشار از ایثار گذشت  و فداکاری و مقاومت طراحی شده وتوزیع سوالات این مسابقه که از تاریخ 31/6/93 در کتابخانه های عمومی آغاز گردیده تا تاریخ  15/7/93 ادامه خواهد داشت . در پایان نیز به برگزیدگان هدایای ارزشمندی ازطرف اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر اهداء خواهد شد. همچنین در این گزارش ذکر شده به همین مناسبت  عضویت خانواده های معظم شهداء

نقد و بررسی کتاب (پوست دیگر نمی تواند مخفی ام کند) باحضور نویسنده مهدی مرادی در کتابخانه عمومی شهید



به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام ا... علیها) و آغاز دهه کرامت و در جهت پرکردن اوقات فراغت جوانان و مردم علاقمند به ادبیات فارسی و گرایش های آن بویژه داستان نویسی  ء کانون ادبی این اداره با  هدف  شناسایی استعدادهای ادبی شهرستان وترغیب و تشویق آنان ء  همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی د رجامعه  اقدام به برگزاری جلسه نقد کتاب (( پوست دیگر نمی تواند مخفی ام کند )) به نویسندگی مهدی مرادی و با حضور ایشان نمود که با استقبال نویسندگان اهوازی ء آبادانی و خرمشهری علاقمند مواجه گردید .

 جلسات تخصصی  نقد با هدف شناسایی و شکوفایی استعداد های ادبی مردم خرمشهر بخصوص نوجوانان و جوانان چهارشنبه ی هر هفته در کتابخانه های عمومی شهرستان به مرکزیت کتابخانه عمومی شهید شریف برگزار می گردد.

برگزاری مسابقه نقاشی کودکان ونوجوانان به مناسبت دهه کرامت ودر حمایت از کودکان ستمدیده غزه


 

 

 

به مناسبت آغاز دهه کرامت میلاد با سعادتحضرت فاطمه معصومه (سلام ا... علیها) وعلی ابن موسی الرضا(ع)  مسابقه نقاشی در کتابخانه آزادی شهرستان خرمشهر برگزار شد که باستقبال خوب علاقمندان مواجه گردید . به برگزیدگان مسابقه در ردهای سنی مختلف جوایزی اهدا میگردید .

عیادت دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از رهبر معظم انقلاب

عیادت دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از رهبر معظم انقلاب

 
علیرضا مختارپور عصر دیروز با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب اسلامی از معظم له عیادت

کرد. به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور روز

گذشته در عیادت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیام های سلام و دعاهای خالصانه‌ی کتابداران کتابخانه های

عمومی کشور برای سلامتی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را به استحضار معظم له رساند.

 

تقدیر از برترین های سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان کتابخانه های عمومی خرمشهر

 

همزمان با پنجمین روز از دهه کرامت و طی مراسمی در کتابخانه عمومی شهید شریف خرمشهر با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و عضو انجمن کتابخانه های عمومی حجه الاسلام ریوران  ، رئیس اداره کتابخانه ها ، کتابداران و خانواده های کودکان و نوجوانان شرکت کننده از 20 کودک و نوجوان سومین دوره  مسابقه نقاشی اداره کتابخانه های عمومی که درتاریخ 6/6/93 همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها  برگزار شده بود ، تقدیر بعمل آمد .

در این مراسم محمدی پارسا ضمن تشکر از مدیر شرکت آرد خرمشهر بخاطر تقبل هدایای این مسابقه  و حضور خانواده ها در مراسم ،  از آنان خواست تا زمینه حضور بیشترکودکان و نوجوانان خود را در کتابخانه های عمومی مهیا نموده آنان را به کتاب و کتابخوانی عادت دهند و بدانند این عادت در رشد شخصیتی و فکری آنان تاثیر بسزایی خواهد گذاشت و ثمره آن را در آینده ی مثبت نونهالان خود خواهند دید.

دراین مراسم ضمن رونمایی از کارت عضویت جدید کودکان ء  برگزیدگان مسابقه بصورت نمادین و رایگان به عضویت کتابخانه های عمومی در آمدند .