کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه برتر خرمشهر
کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه برتر خرمشهر

میلاد امام علی(ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت، بر عاشقانش مبارک باد . . .

 

 

سرچشمه ی عشق با علی آمده است

گل کرده بهشت تا علی آمده است

شد کعبه حرمخانه میلاد علی(ع)

کز کعبه صدای یا علی آمده است

   

عـضـویـت رایـگـان در کـتـابخــانـه هـای عـمـومـی کـشـور به مناسبت آغاز بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

 

 

همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صورت می پذیرد؛ عـضـویـت رایـگـان در کـتـابخــانـه هـای عـمـومـی کـشـور به مناسبت آغاز بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی کشور از طریق سایت نهاد کتابخانه های عمومی در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند با مراجعه به سایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس اینترنتی www.iranpl.ir در کتابخانه عمومی مورد نظر خود عضو شوند.

انتخاب نزدیکترین کتابخانه عمومی در محل سکونت، تکمیل فرم ویژه و ثبت آن در سایت مورد نظر و همچنین مراجعه به کتابخانه انتخاب شده و ارائه کارت ملی جهت فعالسازی حساب کاربری و دریافت کارت، مراحل بعدی عضویت رایگان در طرح مذکور است.

گفتنی است این طرح همزمان با افتتاح بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آغاز شده و تا زمان اختتامیه نمایشگاه در بیستم اردیبهشت 1393 ادامه دارد.