کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه برتر خرمشهر
کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه برتر خرمشهر

جشنواره کتابخوانی فتح خرمشهر با عنوان «شهرم در امان نیست» برگزار شد

شهر من در امان نیست - خرمشهر


هم‌زمان با سالروز فتح خرمشهر سومین دوره جشنواره کتابخوانی فتح خرمشهر با عنوان «شهرم در امان نیست ...» در خرمشهر برگزار شد.به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر با اعلام این خبر گفت: سومین دوره جشنواره کتابخوانی فتح خرمشهر با عنوان «شهرم در امان نیست ...» در سه بخش مسابقه کتابخوانی و مسابقات  نقاشی و قصه‌گویی در سه گروهی سنی کودک و نوجوان، جوان و بزرگ‌سال در کتابخانه‌های عمومی  این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: این جشنواره با مشارکت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، اداره کل بندر و دریانوردی و اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر برگزار شد. کتاب «شهرم در امان نیست ...» اثر عبدالصاحب رومزی پور از نویسندگان خرمشهری، منبع این جشنواره بود. این کتاب  مجموعه خاطرات پنج بانوی رزمنده خرمشهر است که مقاومت‌ها و رشادت‌های  بانوان رزمنده را در روزهای مقاومت بیان می‌کند.

وی هدف از انتخاب این کتاب  را ترویج فرهنگ کتابخوانی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به‌ویژه مقاومت و ایثارگری‌های  مدافعان خرمشهری در مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر به نسل‌های آینده دانست.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر بیان کرد: ۲۲۰ شرکت‌کننده در بخش مسابقه کتابخوانی و در بخش کودک و نوجوان نیز بیش از ۱۰۰ کودک مشارکت داشتند. ۱۰ خردادماه سال جاری طی مراسمی از ۲۵ تن از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد