کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه برتر خرمشهر
کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه برتر خرمشهر

قصه گویی و مسابقات نقاشی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از کتاب 10 قصه از امام رضا (ع) درمدارس ابتدایی خرمشهر برگزار شد.


                           

درمدارس ابتدایی خرمشهر برگزار شد؛

کلاس های قصه گویی و مسابقات نقاشی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از کتاب 10 قصه از امام رضا (ع) برگزار شد.محمدی پارسا: این برنامه با همت کتابداران کتابخانه شریف خرمشهر در مدارس ابتدایی اندیشه، شاهدنصر و لاله های اروند خرمشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان و به نقل از محمدی پارسا، رئیس اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر؛ همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی در کشور، کتابداران کتابخانه شهید شریف خرمشهر با هدف معرفی جشنواره و با شکوه تر برگزار شدن آن ضمن حضور در مدارسابتدایی اندیشه، شاهدنصر و لاله های اروند خرمشهر کلاس قصه گویی و مسابقه نقاشی رضوی را برگزار کردند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خرمشهر اشاره کرد: در این برنامه کتابداران ضمن معرفی جشنواره،کتاب 10 قصه از امام رضا (ع) را با بهره گیری از امکانات تصویری مدارس به شکلی زیبا و مصور برای دانش آموزان در قالب جذاب قصه معرفی کردند.

وی افزود: پس از معرفی و قصه گویی کتاب10 قصه از امام رضا مسابقه نقاشی براساس محتوی  داستان ها توسط دانش آموزان هر مدرسه برگزار شد.

محمدی پارسا ضمن اعلام تعداد30 شرکت کننده در هرمدرسه اشاره کرد: آثار به تصویر کشیده شده جهت شرکت در هفتمین جشنواره رضوی به امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ارسال شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد