کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه برتر خرمشهر
کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه عمومی شهید شریف

کتابخانه برتر خرمشهر

مسابقه نقاشی ویژه کودکان برگزار شد

رئیس اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر گفت: اولین مسابقه نقاشی ویژه کودکان توسط داره کتابخانه های عمومی در شهرستان خرمشهر برگزار شد.

محمدی پارسا گفت: مسابقات نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در گروه سنی خردسال کودک و نوجوان با هدف ترغیب و تشویق کودکان و نوجوان به مراجعه به کتابخانه های عمومی و مطالعه برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با اطلاع رسانی که از قبل انجام شده بود با استقبال خوب کودکان و نوجوانان و خانواده های آنها همراه بوده است که خوشبختانه فضای شاد و دلنشین برای کودکان فراهم شد که بالغ بر 150 نفر از کودکان و نوجوانان شهرستان در این مسابقات شرکت کرده اند.  

محمدی پارسا افزود: در این مسابقات از هر گروه سنی به پنج نفر از برگزیدگان جوایزی از سوی اداره کتابخانه های عمومی اهداء شده است و همچنین آثار برگزیدگان جهت شرکت در مسابقات استانی به اداره کل کتابخانه های عمومی استان ارسال شده است.

وی افزود: برندگان مسابقه نقاشی شامل 26 نفر از مجموع دو مسابقه و از گروههای سنی مختلف 2 تا 14 سال بوده است که جوایز آنها پس از داوری هیئت داوران اهداء شد.

همچنین محمدی پارسا رئیس اداره ، در حاشیه این مسابقه افزود که این اداره آمادگی راه اندازی کتابخانه های عمومی و مشارکتی در نقاط مختلف خرمشهر بویژه مناطق محروم را دارد و خیرین و علاقمندان در صورت در اختیار داشتن حداقل 60 مترمربع  فضا جهت راه اندازی کتابخانه عمومی مشارکتی می توانند از طریق این اداره اقدام نموده و در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین مردم خرمشهر بخصوص کودکان و نوجوان و جوانان با همراهی این اداره گام بردارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد